This weeeeeekend

Hej mina kära !

Har haft en otroligt bra helg måste jag säga! I fredags efter jobbet gick jag till systemet för första gången i mitt liv och handlade ( Har ju bott utomlands så har ju inte blivit av ). Min farbror hängde med mig  och körde mig sedan till bussen. Jag mötte Emelie på bussen och trotts att jag hade bråttom hem så hoppade jag av vid konsum för att hänga med henne sen skynda mig hem för att städa och byta om snabbt som bara den för att Bella skulle komma.

När hon kom sedan så käkade vi tacos som jag och sigge lagat tidigare på dagen och jag fick Isabell att gilla det för första gången i hennes liv (jag var så stolt över mig själv). Sen drack vi vodka redbull och pratade och skrattade i flera timmar. Vid 2 på natten kom sigge och klockan hann nog bli 3 innan jag följde Bella en bit hem. När jag sedan kom hem igen så tog det inte lång stund innan jag deckade haha!

Igår var jag så bakis och sov hela dagen gick upp 18.00 och insåg att jag hade en timme på mig att städa för Emelie och Isabell skulle komma ner och dricka så stressade men jag hann precis till dom kom. Vi satt och drack ett tag och hade sjukt kul sen kom Bea och Pixie och hälsade på också :). När Emelie och Bella drog ut på krogen sen blev det ganska lugnt haha jag och Bea satt och pratade och sen kom Sigge också efter fotbollen och när Bea drog hem somnade han direkt, första gången i världshistorien han somnar före mig.

Idag blir det bara ta det lugnt ingen press ingen stress för det är söndag och imorgon ska man gå upp så jävla tidigt för att stå ut med jobb 5 dagar innan nästa helg ! Deppiiiiigt!

Såg ut så här igår!
en helt vanlig dag | | Kommentera |

Turkiet första dagen 6 maj 2013

På flygplanet på väg ner så himla nervösa och uppspelta att det inte var långt kvar tills vi skulle landa!

Tog några öl för att lugna ner mig lite, visste att E skulle vara på flygplatsen och vänta!

Efter Erdi hämtade oss på flygplatsen så åkte vi direkt till vårat hotell och bytte om och sen drog vi med honom till hans jobb och hälsade på alla och även förbi alex jobb det var så overkligt att träffa pojkarna igen! Denna bilden är tagen på Royal beach E och jag!

Stranden där E jobbar!

Efter att A slutade jobbet så drog vi alla till Ataturk och hade det otroligt mysigt utsikten där är så himla vacker!

Fina Fina Erdi!

Efter Ataturk åkte vi och åt mitt efterlängtade Lahamacun!

Efter vi käkat körde E hem oss till hotellet och vi fixade i årdning oss för att sedan dra ner till Alremu och hälsa på alla igen ! Trodde jag skulle dö av lycka när jag fick se min lilla Bosse igen !

Så här såg jag ut första kvällen haha tänkt bort att jag ser sur och mongo ut och kritvit !

Vi drog till beach club och drack long island icetee och efter det gick vi och mötte upp Ramo en sväng sen tillbaka till Alremu och drack tequila och efter det tog vi taxi hem till Erdi.

Där körde vi spin the bottle :P Haha det var riktigt kul att få reda på hemlisar om alla !

Alex och Marie är helt inne i det.

Det var en himla rolig första kväll och mysig !

Resor | | Kommentera |

Favorit tröjan

Goddag!

Det spöregnar ute och jag har planerat att bara stanna hemma och ta det lugnt resten av söndagen! Det var meningen att jag skulle passa min bror idag men mamma skickade att hon är sjuk så dom kommer inte hem förens senare och mamma ska inte jobba så då slipper jag det. Innan idag var jag och min farbror och hälsade på farmor och efter det handlade vi lite gott som jag kan ha nu framför en film!

Jag har på mig min favvo tröja idag! så himla skön och det absolut bästa köpet på länge!